Już w czwartek startuje platforma reklamowa iAD. Nie interesuje mnie ona zupełnie, ale przy okazji raportu na jej temat wydanego przez adage.com, możemy się dowiedzieć więcej o systemie iOS 4 dla iPada. Podobno reklamodawcy najbardziej są zainteresowani właśnie kampaniami wyświetlanymi na dużym ekranie, a te mają być dostępne dopiero od Listopada. Może to oznaczać, że właśnie w tym miesiącu zobaczymy system iOS 4 w wersji dla iPada. Apple obiecywało „czwórkę” na swój tablet właśnie jesienią, ale miałem nadzieję, że będzie to bardziej polska złota jesień, a nie przedsionek zimy.
Dla nas Polaków ma to jeszcze większe znaczenie, gdyż data wydania tego systemu wiąże się bardzo z dostępnością iPada w naszym kraju. Brak języka polskiego w aktualnym systemie 3.2 praktycznie wyklucza sprzedaż iPada w oficjalnych kanałach dystrybucji, a właśnie dostępności naszego języka oczekujemy w iOS 4.
Pingback: iOS4 na iPadzie to musi być inna bestia* « Spider's Web