QuickPWN = redsn0w – wersja 0.7.2

Redsn)wPo wczorajszym wydaniu PwnageTool dzisiaj pojawił się chyba ważniejszy program od iPhone Dev Team czyli redsn0w. Redsn0w jest jakby następca programu QuickPWN którym można było w szybki i prosty sposób wprowadzić iPhony oraz iPody touch z firmware 3.0 w tryb Jailbreak. Udostępniona jest wersja zarówno dla systemu Mac OS jak i Windows.

Pełna funkcjonalność  redsn0w wygląda następująco:
iPhone – jailbreak i simlock
iPhone 3G – jailbreak
iPhone 3GS – brak obsługi
iPod touch – jailbreak
iPod touch 2G -jailbreak

Program nie zdejmuje simlocka z iPhone 3G. Tym będzie się zajmowało narzędzie Ultrasn0w które zostanie niebawem udostępnione przez instalowaną w procesie wprowadzania urządzeń w tryb Jailbreak, Cydię oraz Icy.
—————AKTUALIZACJA—————
Pojawiła się nowa wersja narzędzia redsn0w oznaczona jako 0.7.2. Pozwala ona wybrać czy w procesie Jailbreaku, instalujemy Cydie, Icy czy może oba instalatory na raz. Poprawiono też drobne błędy głównie w wersji Windows.
Ciągle nie pojawiło się narzędzie ultrasn0w chodź wiadomo już, że będzie działało również z kartami z aktywnym kodem PIN. Ultrasn0w ma być dostępny z poziomu Cydii oraz Icy i służy do zdejmowania simlocka z iPhone 3G oraz 3GS z oprogramowaniem systemowym 3.0.

Wersja Mac OS- http://bentkowski.com.pl/redsn0w-mac_0.7.2.zip
Wersja Windows – http://bentkowski.com.pl/redsn0w-win_0.7.2.zip

  • fenster0

    Witam ponieważ nie uzyskalem odp na pytanie zapytam jeszcze raz czy to normalne zeby redsnow prosil mnie o podanie sciezek do bootloaderow i gdy prosi o wejscie w tryb udf wl sie itunes po chwili i wywala mi program redsnow? prosze o pomoc

  • Lenart

    Cześć zainstalowalem soft 3.0 i za pomoca redsn0w probuje go odblokowac ale jak tylko mi sie polaczy iphone z kompem zaraz sie rozlacza pomocy!!!!!!!!

  • seur

    jesze jedno, funkcja cofania wpisu to prawdziwe miodzio. jak ktoś nie widział to polecam potrzasnac ipodem podczas wpisywania tekstu :) genialne

  • Al

    2G i soft 3.0 HELP,
    zainstalowałem soft 3.0 i odpaliłem redsn0w – wersja 0.7.1, wgrałem ustawienia operatora ORANGE, jednak ani śladu po MMSach i modemie, POMOCY!!! co można jeszcze zrobić??

  • the_bart

    @Al tylko odspiewac hymn pogrzebowy

  • http://www.aspire1.pl ep09043

    Macie też problem przy ściągnięciu pakietów do Cydii? U mnie wywala błąd i dalej nie idzie, nawet po resecie, ściągnie tego w pyte i nie chce zainstalować :( Macie na to sposób? Bo już trzeci raz robię restore :(

  • Todd

    Tak też mam ten błąd gdy chcę pobrać pakiety :(
    Wybieram complete upgrade -> Confirm (5.3MB)… i niby ładnie wszystko sobie pobiera i na końcu error :/

    „Internal Error, Could not perform immediate configuration (2) on essential”

    POMOCY :( …

  • http://www.aspire1.pl ep09043

    U mnie problem znikł po restore do 3.0, redsn0w 0.7.2 ale tylko opcja Cydia, bez Icy .. Nie wiem czemu, ale coś się jedno z drugim gryzie.

  • Todd

    No tak, tylko po co wystawiają już coś co ze sobą nie współgra ?! A mogą przecież przetestować i wystawić dzień lub dwa później :)

  • psqr

    witam, czy moglby ktos podac mi jakeigos linka skad moge dokladnie sciagnac plik z softem do Iphone 3G potrzebny do jailbreaka?

  • George

    Mam ten sam problem że Cydia i Icy się gryzą w moim iPhone 2G po wgraniu przez redsn0w 0.7.2, mam też iPhone 3G którego jailbreakowałem wersją redsn0w 0.7.1 a Icy dograłem z Cydii i w 3G już się nie gryzą programy…

  • Todd

    Może to jednak sposób by tym redsn0w v. 0.7.2, instalować tylko Cydię a dopiero z Cydii pobrać Icy :D.

  • George

    Sprawdzę zaraz to wam powiem :)

  • George

    Dobra więc mój sposób działa :) Nie zaznaczajcie w redsn0w 0.7.2 opcji ICY ponieważ Cydia będzie źle działać, instalujcie tylko Cydię a dopiero z Cydii po dodaniu źródła http://apt.ripdev.com instalujcie ICY wtedy będą oba programy działać :)

  • Todd

    No i dzięki Ci :)

  • George

    Spoko jakby co to pomogę :) i podzielę się wiedzą ważne że wszystko działa

  • Todd

    To rozumiem, że należy wcześniej zainstalować wszelkie update z cydii przed pobraniem icy czy to nie ma różnicy ;) ?

  • George

    pewnie niema znaczenia ale ja pobrałem update z cydii a potem dodałem źródło do ICY i zainstalowałem ICY i bujają się oba programy, najważniejsze żebyś ICY nie instalował przez redsn0w

  • Todd

    wiem wiem, zresztą wcześniej pomyślałem też o tym. Zrobiłem i jest ok!

  • korrado

    witam. mam pytanie czy jak zrobie jailbreak to strace wszystkie dane z iphona i bede mial nowy soft 3.0 z cydią? czy poprostu cydia doinstaluje się do softu 3.0 który juz mam od 18 na swoim iphonie ?

  • matir1

    Witam ma problem mam najnowszego redsnow 0.72 wszystko idzie ok ale program staje przy waiting for reboot i nic się nie dzieje próbowałem zmieniac porty USB Po kilka razy i nic proszę o jakąś pomoc

  • ciara

    mi tez staje przy waiting for reboot prosze o pomoc

  • psqr

    Witam, mam pytanie laika. Moglbys ktos mi powiedziec jak zainstalowac plik ipa na iphone? Czytalem w interencie i bylo napisane ze z cydii trzeba scaignac MobileInstalation, ale u mnie w cydii tego nie ma…

  • korrado

    witam. mam pytanie czy jak zrobie jailbreak to strace wszystkie dane z iphona i bede mial nowy soft 3.0 z cydią? czy poprostu cydia doinstaluje się do softu 3.0 który juz mam od 18 na swoim iphonie ?

  • Pingback: Blog – iPod, iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS – informacje … » iPhone OS 3.1 beta oraz SDK 3.1 beta | Aktualizacja

  • mieciuuu

    Pomocy!!!! pierwsza aplikacje przez installousa pobralem normalnie kolejne niechca sie pobrac, pobieranie zatrzymuje sie co chwile az wkoncu wyskakuje „download failed! error – timed out http// ……” . Napewno niejest to wina lacza, szukalem w google i bardzo wiele osob ma taki problem ale rozwiazania nigdzie nieznalazlem.

    POMOCY!!!! albo powiedzcie jak wrzucac z kompa aplikacje IPA

  • Zloty

    Witam mam ipod tocu z softem 2.2.1 niejestem pewien czy nalezy najpierw wgrac 3.0 w ipoda ale tego nie zrobilem robie wszystko przez redsn0w 7.2 robie wszystko az do finish w ipodize wyskakuje mi ,,,,downloading jailbreak data…””” czekam juz chyba pol godz i nic ;/ nadal tak jakby cos sie pobieralo…