Sprawdzę jak działa legendarny serwis Apple

Niestety trafiło też na mnie. Mój iPhone 5s doznał dziwnego defektu sprzętowego mianowicie przestał działać w nim tylni aparat. Nie pomaga nic, restore, restore w DFU, ewidentne uszkodzenie sprzętowe. Oczywiście telefon mi nie upadł, ani nie działo się z nim nic niepokojącego, aparat po prostu przestał działać. Co ciekawe wywołując natywną funkcję aparatu powoduje to restart aplikacji lub całkowity restart telefonu. Inaczej telefon zachowuje się jeśli użyjemy zewnętrznej aplikacji do robienia zdjęć np. Instagram. Wtedy aparat startuje normalnie, ale mamy dostęp tylko do przedniej kamery bez możliwości przełączenia się na tylną. Oczywiście awaria kamery to nie awaria pompy infuzyjnej podtrzymującej życie, ale dopiero nie mając aparatu w telefonie przekonałem się jak często go potrzebuję. Sam nie wiedziałem, że mam nawyk robienia zdjęć zamiast zapamiętywania niektórych rzeczy. Wizytówka – robię zdjęcie, miejsce parkingowe w centrum handlowym – robię zdjęcie, numer gniazdka sieciowego – robię zdjęcie itp. Brak aparatu w telefonie jest naprawdę bardzo wkurzający.
Problem z telefonem pojawił się w czwartek wieczorem, w piątek w Warszawie nie udało się zorganizować wymiany gwarancyjnej – w Polsce trwa to około dwóch dni, jednego dnia oddajemy telefon, drugiego odbieramy. W poniedziałek jest święto, a we wtorek wyjeżdżam na dwa dni w czasie których muszę mieć telefon. Pewnie bym zdecydował się oddać 5s do serwisu i zabrać ze sobą chociażby iPhone 4 gdyby nie jeden fakt, w czasie wyjazdu ląduję w Nicei gdzie zaraz obok lotniska jest centrum handlowe a w nim Apple Store. Zabieram więc uszkodzonego iPhone 5s (kupiony w Apple Store w Dreźnie) i zamierzam się z nim udać zaraz po wylądowaniu do tego Apple Store. Nie jestem umówiony w Genius Bar, bo albo nie ma już miejsc, albo w tym sklepie nie działa system umawiania, nie znam praktycznie francuskiego – może być więc trudno. Mam jednak nadzieję, że uda mi się dojść z obsługą do porozumienia i wymienić od ręki mój uszkodzony egzemplarz na nowy. Sprawdzę więc jak działa legendarny serwis Apple.

  • nizz71

    Nie mam porównania z 4S – gra bardzo podobnie do 5, może jedynie drobne różnice dzwiecznosci (albo autosugestia)

  • gg

    „Koszt – 21zł”
    Mieszkasz w Poczdamie?

    „szansa zjedzenia kebaba u Mustafy”
    Dziękuję.Jeżeli będę miał ochotę na ten śmierdzący przysmak, to pojadę do Turcji.

    „racja, słynna jakość Apple.”
    Wolałbym kontrolę jakosci w fabryce, a nie u klienta.

    ” przynajmniej daje pewność, że nie będę musiał za chwile znowu wrócić”
    Pewność daje nie kupowanie tandetnej masówki w chorej cenie.

  • Pingback: Mission Accomplished, sprawdziłem jak działa legendarny serwis Apple | iPod.info.pl — iPod, iPad, iPhone - Blog informacyjny

  • Marcin Dąbrowski

    Moim zdaniem 5S gra lepiej niż 4S, a wiem o czym mówię, bo masę godzin przesłuchałem z tego głośniczka :)