iOS 4.3.1 – dostępny


W szale zakupowym iPada 2 nie przegapcie aktualizacji systemu do iOS 4.3.1 build 8G4. Zmiany podane przez Apple to:

– rozwiązuje sporadyczne problemy z grafiką na iPodach touch (4. generacji);
– rozwiązuje problemu z aktywowaniem niektórych sieci komórkowych oraz łączeniem z nimi;
– eliminuje migotanie obrazu, które  występowało na pewnych modelach telewizorów podłączonych za pomocą adaptera Apple Digital AV;
– rozwiązuje problem z uwierzytelnianiem w niektórych firmowych usługach sieciowych.

Z tego co widzę nie zostały zmienione basebandy dla żadnego z urządzeń. Ważne jeśli liczycie na Jailbreak iOS 4.3 to łapki z daleka od przycisku instaluj.

Linki do pobrania softu dla:
iPhone 4
iPhone 3GS
iPod Touch 4G
iPod Touch 3G
iPad

Oraz trzy różne softy dla 3 modeli iPada 2(Wi-Fi, GSM, CDMA)
iPad2,1
iPad2,2
iPad2,3

  • pyniek

    MuscleNerd napisal na swoim twitterze ze lepiej zeby posiadacze iPada 2 wstrzymali sie z aktualizacja do 4.3.1 jesli beda kiedykolwiek zrobic JB (dokladnie do czasu potwierdzenia czy zalatali luke ktora wykorzystal comex do JB 4.3 na iPadzie).

    U mnie wlasnie sie instaluje na iPhonie. Z iPadem poczekam na niestety na JB.

  • Adrian

    Ja czekam,

    Chcę pierwszy raz zrobić jailbreak i zobaczyć czy w ogóle warto go robić, ciągle o nim słyszę a nie wiem czy serio jest tak fantastyczny ;].

  • Adać

    Jak dla mnie częste aktualizacje softu (konkretnie BB) to sposób Apple na unlockerów. I jak widać, jest skuteczny.

  • wujo444

    kurde, korci. Po update’ach wysiadł mi Infinity Blade, który się wiesza pod 4.1, jednak brak Cydii i SBSa… FU, Apple.

  • buisell

    To oznacza, że niedługo ukaże się JB 4.3 :D

  • Pajto86

    Wiadomo coś kiedy ten jb 4.3 będzie Panowie ?

  • Zolw-ed9

    No mi IP4 ostatnio na sofcie 4.2.1 wogole przestal byc dostępny – tzn zasieg na full, a dzwoniacy slyszy ze jestem niedostepny. Po chwili ja juz nie moglem wykonac zadnego polaczenia – w sluchawce tylko: beep beep beep.
    Poszedlem do Orange- wymienili mi microsima na nowego. Po wlozeniu karty to samo. :/

    No i wrzucilem 4.3. Tydzien bylo ok, a wczoraj znowu mimo zasiegu bylem niedostępny…

    Miał ktoś taki numer w Ip4? Wada, czy ki diabeł?
    Czy zainstalowac 4.3.1 i zaryzykowac?
    Jakieś sugestie Panowie?

    Acha na 4.2.1 byl JB.
    CZY MAJAC TERAZ 4.3 i oddając go do Orange na gwarancji, w telefonie zostaje slad po JB z softu 4.2.1? mogą to sprawdzić?

    Zeby nie zasmiecać tematu prosze o pomoc na priv: zolwed9@o2.pl

  • Zolw-ed9

    Przepraszam. Poprawny adres do zolwed9@gmail.com.

    Norbi przepraszam za śmiecenie:)

  • http://www.kodekirmvb.pl/ Rmvb

    Zolw-ed9 ja tak miałem z iPhone 3G, Tylko na jednym nadajniku w okolicy EDGE jak aktywny był transfer nie zawsze łączyło przychodzące.

    Na 3G nie było problemu.

    Teraz wszędzie już mam 3G do okoła.

  • Marucins

    Czekamy na JB :D

  • Adać

    @norbi

    iPhone 3GS nie ma czasem 05.16.02 zamiast 05.16.01 ?

  • Szymi

    Jesli ktos nie wie to jest juz JB na uwiezi dla 4.3.1 ale tylko
    pod MacOS.

  • buisell

    @Szymi: To wiemy, czekamy na untethered.

  • pyniek

    Tylko na komu untether. Nie zdazylo mi sie jeszcze wyssac baterii do 0 bezwiednie. A sprzetu tez nie bootoje sie co chwile. Wlasciwie to tylko 2-3 bootowania na dziendobry i to wszystko.

    Musze powiedziec ze na iPadzie system wyraznie mniej sie dlawi na 4.3.1 JB niz to bylo na 4.3. Na iPhonie wiekszej roznicy nie zauwazylem, moze dlatego ze duzo mniej korzystam. Ogolnie warto podniesc do 4.3.1. JB metoda od 4.3 GM dziala super tylko trzeba pobrac nowe bundle do pwnage toola.

  • Szymi

    Zgadzam sie z pynkiem w sumie… Moze byc na uwięzi byle by cos na winde zrobili – nie mam dostepu do macos’a. Poczekam moze cos bedzie :) Pozdro chlopaki :)

  • buisell

    @pyniek: @Szymi: Wyobraźcie sobie sytuację, gdy bateria iPhone’a pada w najmniej oczekiwanym momencie. Jesteś w pociągu, nie masz przy sobie komputera i chcesz zadzwonić… Albo w szkole, na uczelni. Dla mnie to podstawa.

  • gr3g

    Dzisiaj osx to nie problem…najnowszy wmvare wspiera instalacje osx’a nawet z płytki retail ;D startuje bez zająknięcia ;] only Intel

  • Adać

    @buisell
    Wyobraź sobie sytuację, gdy bateria iPhone’a pada w najmniej oczekiwanym momencie. Jesteś w pociągu, nie masz przy sobie komputera i chcesz zadzwonić… Albo w szkole, na uczelni. Dla Ciebie to podstawa – mieć jailbreak untethered. Pytanie, na co Ci się przyda, gdy i tak nie masz wtedy przy sobie ładowarki.

  • pyniek

    @Szymi, mam ugotowany soft na iPhone 4 i iPada. Napisz tylko ktory chcesz. Postaram sie pozniej wrzucic na ftpa razem z plikami do tetheredboota.

    @buisell, jak bateria padla, to jak chcesz zadzwonic? W tym wypadku tether czy untether nie ma znaczenia bo i tak nie wlaczysz bez ladowania.

    .

  • Szymi

    Pyniek: podaj prosze mail albo gg bo nie chce zasmierac tematu a mam kilka pytan :) Ogolnie dzieki wielkie :)

  • pyniek

    pynieq(at)gmail(dot)com

  • gr3g
  • pyniek

    btw Saurik przed chwila napisal na twitterze ze wyszla cydia 1.1.0 – dziala znacznie szybciej

  • pyniek

    btw Saurik napisal na swoim twitterze ze wyszla Cydia 1.1.0 – dziala znacznie szybciej

  • buisell

    @Adać: @pyniek: Mam ładowarkę przy sobie, nie ma ona wielkich rozmiarów/

  • mk

    @pyniek

    Mógłbyś wrzucić gdzieś soft dla iPada?

    Dzięki z góry

  • pyniek

    @mk, moge ale niestety mam dosc wolny up 512kbit/s i soft sie wrzuca dosc dlugo a zostalo mi jeszcze niecale 3h do konca uploadowania softu do iphona 4. Takze puszcze na noc, rano bedzie, razem z plikami do tetheredboota.

  • Niki

    Witam, mam ten sam problem co z softem 4.3, próba aktualizacji kończy się błędem 1604 :( Wtedy pomogła aktualizacja z innego komputera w pracy, ale jak tak ma być co każda zmiana softu to trochę kiepsko. Może ktoś ma jakiś pomysł ? Myślałem też o przeinstalowaniu iTunes – ale mam pytanie, czy można bibliotekę zgrać na dysk twardy czy tylko na DVD ?, czytałem, że jest to możliwe na Mac, ale ja mam WinXP

  • pyniek

    @niki, zarchiwizuj telefon, wprowadz w tryb DFU i daj odtworz a potem przywroc z kopi. Jesli odtwarzasz custom fw to pewnie masz nagrzebane w hosts – a tu juz googlaj.

  • Niki

    Pyniek, dzięki za odp., ja trochę skróciłem swój opis – dokładnie to wyglądało tak, że podłączyłem ipoda touch 4G i odpaliła się normalna sesja aktualizacji, po długim ściąganiu zaczęła się instalacja ale niestety padła. Więc wyłączyłem ipoda poprzez on+home i po ponownym podłączeniu do kompa chciałem odtworzyć i to właśnie wtedy pojawia się błąd 1604.
    Nie wiem czy to ma znaczenie, ale ipod touch 4g jest prosto ze stanów, bezpośrednio ze sklepu w NY, nie łamany.

  • Pingback: iOS 4.3.1 nadal podatny na Pwn2Own | Blog - iPod, iPad, iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4 - informacje ...

  • Pingback: » Jailbreak na iOS 4.3.1 TCN

  • pyniek

    @Niki, tym bardziej zrob jak pisalem -> DFU i odtworz. Jak bedzie dalej blad to poprostu googlaj itunes error 1604 – pewnie trzeba bedzie podmienic linijke w pliku hosts.

  • Niki

    Pyniek, dzięki za rady. Po wielu próbach się udało :), reinstalacja iTunes, zmiana podłączenia iPoda do różnych portów USB, z tego co wyczytałem to błąd 1604 to m.in, jakieś problemy z USB,…aż się wk…yłem i wyłączyłem kompa, przeczyściłem z kurzu i odpaliłem jeszcze raz, no i się udało. Ogólnie system wymaga reinstalacji, ale jak zwykle nie ma kiedy. Tak na przyszłość, gdy będę robił reinstalkę systemu to chciałbym się dowiedzieć jak zgrać bibliotekę na twardy dysk a nie na płyty DVD.

  • http://www.przeprowadzki-krakow.net Milordess

    Witam
    Ja posiadam Iphone 3gs z ios 4.3 po jailbreaku. Więc nie rozumiem tych bzdur że jailbreak’a jeszcze sie nie da zrobic jak sie da. Wystarczy stworzyc custom firmware z oryginalnego iosa 4.3 za pomocą sn0wbreeza i wgrac. Czy nikt o tym nie wie?

  • GreaTskY

    @up tak jest ale JB Tethered a nie każdy chce za kazdym resetem podlaczac urzadzenie do komputera i wybudzac go

  • Pingback: BGR ma już iOS 4.3.2 | Blog - iPod, iPad, iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4 - informacje ...