Najładniejsza iKolekcja – 34

iKolekcja numer 34. Po publikacji wszystkich poinformuję jak będzie wyglądało głosowanie. Mogę jednak już dziś powiedzieć jakie będą nagrody. Zarówno kolekcja, która wygra jak i jedna osoba wylosowana z pośród głosujących wygrają iPoda nano 6G + gadżety od MacLife oraz iPod.info.pl.

Wyłącznym Partnerem Konkursu jest MacLife czyli serwis i salon urządzeń Apple czyli komputery Mac, iPody, iPhony i wszystko inne „i”. Nagrody w konkursie zostaną ufundowane właśnie przez MacLife.

Można powiedzieć że mamy iŚwira, zaczęło się niewinnie w 2006 roku najpierw pojawił się macbook white następnie iPhone 3g i iPod Hi-Fi, ponad rok temu poznałem swoja dziewczynę, okazało się że ona też świruje na punkcie nadgryzionego i tak właśnie wspólnymi siłami zbieramy kolekcjonujemy sprzęty, co za dużo to nie zdrowo ale nam ciągle mało ;)
  • iPhone 3g 16gb
  • 2 x Phone 4s 16gb
  • ipod shuffle 3g 4gb różowy
  • ipod nano 3g 4gb srebrny
  • iPod nano 6g 8gb czerwony
  • iPod nano 6g 8gb niebieski
  • iPod classic 120gb
  • iPod Hi-Fi
  • Macbook white (late 2006) ma700
  • Macbook Pro 13 (mid 2010) mc375
  • Macbook Air 13 (mid 2011) mc965
  • Mac Mini (mid 2011) mc815
  • iMac 27 (mid 2010) mc510
  • iMac 15 (summer 2001) m8582 PowerPC G3 500MHz, 256 MB ram, 20GB HDD, ATI Rage 128 Ultra
  • Power Mac G4 Cube (july 2000) m7886 PowerPC G4 500MHz, 128 MB ram,  80GB HDD, ATI Rage 128 Pro
  • iPad 16GB Wi-Fi czarny + apple ipad case
  • iPad 2 16GB Wi-Fi czarny + red Smart Cover
  • Time capsule 1TB 3g mc343
  • AirPort Express
  • Apple Magic Mouse
  • Apple Wireless Keyboard
  • Dock Connector
  • Apple Remote (white)

 

  • http://twitter.com/robertstachnik Robert Stachnik

    odjazdowe jest cube apple :)

  • R0Z0R84CK

    Fajna kolekcja, widzę G4 CUBE to może ktoś miał i znalazł rozwiązanie na taki problem, mam g$ CUBE i jak go uruchamiam na zimno to niby ok wszystko ale nie startuje tzn wiatraki chodzą dioda świeci ale niema obrazu musi tak pochodzić z 10 min, potem wyłączyć go na harda tzn przytrzymać power na kilka sekund i uruchomić znowu i wtedy normalnie się już uruchomi chociaż nie zawsze czasami jest tylko czarny ekran ale się podświetla albo na szaro świeci ale wtedy wystarczy znowu wyłączyć i włączyć i jest ok. I Gdy go wyłączę na chwile i włączę to normalnie się uruchamia ale jeśli wyłączę go na dłużej to sytuacja się powtarza :(, wie ktoś czym to jest spowodowane i jak to naprawić ?

  • MacMax

    Kubuś najlepszy! Mój znajomy posiada takiego od nowości. Przez ok. 10 lat służył mu dzielnie przy tworzeniu grafiki, nadal działa ale teraz głównym jego komputerem jest Mac Mini :)

  • http://www.ipod.info.pl Norbert Cała

    Musze skomentować – zazdroszczę tego iPod Hi-Fi

  • lukasz radwan

    dzięki :), jestem z niego cholernie zadowolony

  • lukasz radwan

    niestety nie spotkałem się z takim problemem u mnie, mam go prawie od roku i chodzi bez problemu jaki opisałeś

  • http://www.ipod.info.pl Norbert Cała

    jakbyś chciał sprzedać to wiesz gdzie pisać :)

  • lukasz radwan

    na razie się nie zanosi na sprzedaż ale jakby co to będę o Tobie pamiętał :)

  • qtanga

    Norbert, jak chcesz ipod hifi pogadaj z autoryzowanym serwisem jablka, moze moga zamowic… :)

  • R0Z0R84CK

    to chyba mnie tylko takie coś spotkało, pisałem na kilku forach niestety też nikt nie miał podobnej sytuacji ;/

  • http://twitter.com/norbertcala Norbert Cała

    No nie wiem to sprzęt nie sprzedawany już od 5 lat

  • http://twitter.com/macaztek MacAztek

    Chętnie odkupię CUBa :-)

  • Camillo

    Przecież takie Apple iPod Hi-Fi można bez problemu kupić na ebay’u czy Amazonie…

  • http://twitter.com/norbertcala Norbert Cała

    Na eBay nie znalazłem żadnego z wysyłką do Polski. Dlaczego bo to bardzo ciężki sprzęt i wysyłka droższa od sprzętu :(

  • Synchro

    Norbi jaką to ustrojstwo ma wage ? Paczka z UK do 10kg kosztuje 10-30 funtów . Tak było ostatnio jak wysyłałem jakieś graty ekonomic DHL

  • lukasz radwan
  • http://twitter.com/norbertcala Norbert Cała

    dzięki, ale 400 $ z przesyłką lekko drogawo

  • Misio

    Z UK jest o wiele taniej :)

  • zhouren
  • Pingback: Najładniejsza iKolekcja – finał | iPod.info.pl — iPod, iPad, iPhone - Blog informacyjny

  • Pingback: Najładniejsza iKolekcja – wyniki | iPod.info.pl — iPod, iPad, iPhone - Blog informacyjny

  • http://minicrm.pl/ Maksymilian Śleziak

    Fajne kolekcje wygrały. Gratuluję! :-)